041 608 400
Pokličite:
info@pouni.si
Pišite:

Primerno za:

  • servise tovornih vozil
  • transportna podjetja s tovornjaki
  • ratrake
  • delovne stroje
  • pozor: manj primeren za gasilska vozila zaradi dodanih funkcij,
    ki jih lahko uporabljajo pod nadzorom le strokovne osebe
POUNI---CTEK-MXT-14-24-V-polnilec-akumulatorja
POUNI---CTEK-MXT-14-24-V-polnilec-akumulatorja-display
POUNI---CTEK-XT-14-24-V-polnilnik-akumulatorja-s-klemi
POUNI---CTEK-MXT-14-24-V-polnilec-akumulatorja POUNI---CTEK-MXT-14-24-V-polnilec-akumulatorja-display POUNI---CTEK-XT-14-24-V-polnilnik-akumulatorja-s-klemi

CTEK MXT 14 24V

Polnilec in vzdrževalec akumulatorjev z dodanimi funkcijami

Profesionalni in učinkovit polnilnik za polnjenje in vzdrževanje 24V akumulatorjev v servisnih delavnicah. Za lastnike tovornih vozil, težkih gradbenih strojev, itd., kjer so večje kapacitete in se od akumulatorjev zahteva večje obremenitve. Artikel: 56-734.

 

Uporaba in namen

  • samodejno, popolno avtomatsko delovanje za optimalno polnjenje in vzdrževanje 24V akumulatorjev v profesionalni uporabi
  • za vse svinčenokislinske akumulatorje
  • z MODE gumbom lahko izbereno več funkcij: “NORMAL”, “SUPPLY” in “RECOND”
  • NORMAL: običajno polnjenje s 28,8V
  • SUPPLY: dobava toka moči 14A/336W/24V, polnilnik uporabljate kot 230/24V pretvornik (za test vozila z računalnikom ali ob menjavi akumulatorja ali za napajanje 24V porabnika ko v vozilu ni akumulatorja-napetost je 27,2V)
  • RECOND/OBNOVA: posebna obdelava globoko praznih akumulatorjev (destrafikacija-razslojevanje-elektrolita s povišano napetostjo 31,6V). GASILCI pozor: ne uporabljajte tega načina, če akumulator nimate stalno pod nadzorom - prosimo preberite navodila CTEK polnilnika!)
  • uporabi se lahko tudi kot vzdrževalec akumulatorja - ko doseže zadnjo stopnjo (“poln akumulator”), je možen večmesečni priklop brez vsakodnevnega nadzora
  • v zadnji stopnji polnilnik v 10-dnevnem razmaku pulzno dopolni akumulator, če je polnilnik stalno priklopljen na akumulator
  • ob morebitnem večjem padcu napetosti samodejno začne s celim ciklusom polnjenj
  • ta polnilnik akumulatorja najbolj pogosto uporabljajo v servisnih delavnicah težkih vozil (npr. transportna podjetja).

Tehnični podatki za MXT 14

  • vhodna napetost: 220–240VAC, 50–60Hz
  • izhodna napetost: 24V
  • napetost polnjenja:  »Normal« maks. 28,8V, »Supply« 27,2V, »Recond« 31,6V, VZDRŽEVALNO polnjenje 27,2V , vse pri 25°C (s temperaturnim senzorjem za akumulator kompenzira-zmanjša moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
  • minimalna napetost akumulatorja za pričetek polnjenja: 2.0V
  • moč toka polnjenja: 14A maks.
  • hlajenje: prisilno z ventilatorjem (ob maksimalnem polnjenju)
  • poraba toka: 2.9A rms (pri polni moči polnjenja)
  • odvzem toka iz akumulatoja: <1Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)
  • nihanje: <4%
  • temperatura uporabe: -20°C do +50°C, moč se avtomatsko zmanjša ob povišani temperaturi
  • tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski polnilni cikel
  • tip akumulatorjev: za vse 24V svinčenokislinske (mokre,brez vzdrževanja, Ca/Ca, AGM,GEL)
  • kapaciteta akumulatorja: 40–300Ah, do 500Ah za vzdrževanje
  • dimenzije: 235 x 130 x 65mm (D x Š x V)
  • klasifikacija zaščite ohišja: IP44 (to ni zagotovljeno, če polnilec akumulatorja ni nameščen tako, da je zgornji del ohišja - dolga stran, obrnjena navzgor)
  • teža: 1.9kg (s polnilnimi kabli)
Časi polnjenja akumulatorja s CTEK polnilci

Opombe

  • manj primeren polnilnik za gasilske garaže (preveč funkcij, ki se izbirajo z MODE gumbom - posledično neustrezna uporaba)
  • primernost polnilnika za vaš akumulator preverite v tehničnih podatkih prozvajalca akumulatorja,
  • številka na tem polnilniku pomeni moč polnjenja (14A),
  • izbira polnilnika je odvisna od kapacitete akumulatorjev (Ah), ki jih polnite – berite CTEK navodila
  • ko je akumulator popolnoma prazen, lahko ob zelo nizkih temperaturah elektrolit zmrzne
    POZOR: nikoli ne polnite zmrznjenega akumulatorja!

Pomembno

Nekateri uporabniki imajo včasih v vozilih že zelo iztrošen-sulfatiziran akumulator. CTEK polnilec akumulatorja MXT 14 v 5. stopnji za 3 minute preneha s polnjenjem in analizira akumulator, če ta lahko zadrži polnjenje oz. napetost. Če je rezultat negativen, polnilec prekine polnjenje (error-napaka-sveti rdeča ledica oz. klicaj)!
V tem primeru je potrebno zamenjati oba 12V akumulatorja.

 
CTEK Sweden AB - logo
Švedska

Primeri uporabe

CTEK MXT 14 - vzdrževanje-polnjenje akumulatorjev  tovornih vozil v garažah, kjer vozila niso pogosto v uporabi
CTEK MXT 14 - polnjenje in vzdrževanje akumulatorjev vozil zimske službe - letališče Fraport
Polnilne postaje na parkiriščih  za tovorna vozila, avtobuse, itd. z MXT 14