To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.
Primerno za:
- velike sodobne avtoservise vozil prestižnih znamk
- diagnostiko vozil
- vozila z mokrimi, odprtimi, zaprtimi Ca/Ca, EFB (Start&Stop) in AGM-GEL svinčenimi akumulatorji
- vozila z litijevimi LiFePo4 akumulatorji (hibridni ipd.)
CTEK PRO120 12V
PRO 120 EU 12V je najmočnejši npreden polnilec akumulatorjev in nepogrešljiv pri računalniškem testiranju elektronskih sklopov (ECU) v sodobnih vozilih z največjo porabo elektrike
Ta zadnji tip je odgovor na Mercedes Benz proizvajalca vozil za enostavno in hitro upravljanje preko preglednega in velikega led displeja za diagnostiko vozil in je sam vrh zahtevnih uporabnikov, USB vhod tipa B za posodobitve programa in servis, tiho delovanje brez ventilatorja, za vse 12V svinčeve akumulatorje od 10-3600Ah in Li-Ion - LiFePO4 akumulatorje kapacitet od 15-1200Ah. Artikel: 40-230.
Uporaba in namen
- vrhunski polnilec akumulatorjev za podporo pri diagnostiki vozil
- napetost polnjenja 12V
- moč polnjenja do 120A v korakih po 5A
- PRO120 NIMA ventilatorja (konvekcijsko hlajenje po principu – “Chimney System”)
- prah iz delavnice z ventilatorjem ne vnašamo v polnilnik
- napetost in moč polnilnika pri PRO120 je konstantna skozi cel proces diagnostike
- izbira napetosti v Power SUPPLY načinu – pri DIAGNOSTIKI - (od 12.6V do 14.8V) v korakih po 0,1V
- moč toka v Power SUPPLY načinu – dobavi toka pri DIAGNOSTIKI - do 120A v korakih po 5A
- primeren za vse svinčene 12V in litijeve (LiFePO4) akumulatorje
- za kapacitete od 10Ah – 3600Ah, litijeve (LiFePO4) od 15Ah-1200Ah
- Resonant Converter tehnologija za hitro in učinkovito polnjenje
- enostavna uporaba s preglednim LCD zaslonom
- edinstven način ˝Adaptive charging˝(patentno zaščiteno), ki samodejno zazna velikost akumulatorja
- zaščita pred iskrenjem in zamenjavo polov tudi v Supply načinu
- vgrajen temperaturni senzor za akumulator
- robustno in odporno polikarbonatno ohišje brez ventilatorja, ker se hladi po principu »chimney efecta« (konvekcijsko hlajenje skozi sredino ohišja)
- kompatibilen z vozičkom CTEK Trolley PRO ali Wall Hanger za uporabo v avtoservisu (posebno naročilo)
Tehnični podatki za CTEK PRO120 12V
- vhodna napetost: 220-240V, 50-60Hz, 4.6A
- izhodna napetost: 12V/120A
- minimalna napetost za zaznavanje priključenega akumulatorja: 0.8V
- poraba toka iz akumulatorja: manj kot 2Ah/mesec
- nihanje toka: manj kot 4%
- nihanje napetosti: manj kot 4%
- temperatura uporabe: od -20°C do +50°C
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčeno-kislinske Ca/Ca, AGM, EFB (Start/Stop), GEL in litijeve (LiFePO4)
- kapaciteta akumulatorjev: svinčeno-kislinski od 10-3600Ah, litijevi od 15-1200Ah
- klasifikacija zaščite ohišja: IP40 (notranja uporaba)
- dolžina polnilnih kablov: 5000mm (DC kabel)
- dolžina priključnih kablov: 220-240V 2500mm (AC kabel)
- kontrola temperature: vgrajen temperaturni senzor
- USB vhod tip B za posodobitve programa in servis
- teža s kabli: 13.77kg
- teža z embalažo: 16.02kg
- dimenzije: 408 x 226 x 286mm (VxDxG)
Opombe
- moč polnjenja za vaš akumulator sam polnilnik določi (˝Adaptive charging˝)
- številke na polnilnikih pomenijo maks. moč polnjenja v amperih (A)
- izbira moči polnilnika za diagnostiko je odvisna od količine izbranih ECU-jev, ki jih testirate!
- vsota vseh testiranih ECU-jev naenkrat v sodobnem vozilu lahko preseže moč 400A pri 12V!
- za začetek polnjenja potrebuje minimalno protinapetost iz akumulatorja 0,8V
- ko je akumulator popolnoma prazen, lahko ob nizkih temperaturah elektrolit zmrzne
POZOR: nikoli ne polnite zmrznjenega akumulatorja!
Naš predlog
Če potrebujete za diagnostiko enake moči, priporočamo, da izberete norveški DEFA WorkShopCharger 2.0 125A.
POZOR: hibridno vozilo lahko ob zagonu motorja »potegne« 50A, ko se pri tem začne postopek kodiranja, lahko »izgine« še dodatnih 30-50A, pomembno je, da ima podporna enota (CTEK PRO60, PRO120 ali DEFA WorkShopCharger 2.0 50A, WorkShopCharger 2.0 125A) stabilen vir napetosti in moči (zahteve so za različne od proizvajalca vozil).
POMEMBNO: polnilnik-naprava za testiranje mora to raven vzdrževati skozi cel postopek diagnostike vozila, ker to preprečuje, da bi kontrolirana enota prešla v zagonski način in je posledično test neuporaben.
Polnilniki ali diagnostične naprave, ki imajo za hlajenje ventilator ali so slabše kvalitete, se pogosto pregrevajo, posledično med diagnostiko niha napetost in moč polnilnika in je lahko izid testa nepravilen, popravilo-zamenjava nekega dela pa nepotreben in drag.
Primeri uporabe



