041 608 400
Pokličite:
info@pouni.si
Pišite:

Primerno za:

  • sodobne avtoservise in mehanike
  • diagnostiko vozil
  • razstavne avtosalone s sodobnimi vozili
  • vozila z mokrimi, odprtimi in AGM-GEL vinčenimi akumulatorji
  • vozila s Start&Stop sistemom in EFB akumulatorji
  • avtodome s svinčenimi ali litijevimi akumulatorji
CTEK PRO25SE polnilec akumuatorja in za diagnostiko vozil
CTEK PRO25SE ima 4m DC polnilni kabel in temperaturno tipalo
CTEK PRO25S ali PRO25SE - displej za prikaz delovanja
CTEK PRO25SE profesionalen polnilec s 6m DC kabli in nosilcem kablov
CTEK PRO25SE polnilec akumuatorja in za diagnostiko vozil CTEK PRO25SE ima 4m DC polnilni kabel in temperaturno tipalo CTEK PRO25S ali PRO25SE - displej za prikaz delovanja CTEK PRO25SE profesionalen polnilec s 6m DC kabli in nosilcem kablov

CTEK PRO25SE 12V

PRO25SE je učinkovit 25A polnilnik akumulatorjev in za podporo ECU (Electronic Unit Component) ob diagnostiki vozila za profesionalno rabo s PODALJŠANIM 6m DC polnilnim kablom

Za prilagodljivo uporabo v avtoservisih ali avtosalonih vozil za vzdrževanje akumulatorjev. Možna izbira tudi za LITIJEVE akumulatorje. Po izbiri načina polnjenja deluje avtomatično v 8-stopenjskih korakih. Za svinčenokislinske akumulatorje kapacitet od 40–500Ah/12V in za LiFePO4 od 30-450Ah/12V.Artikel: 40-197.

 

Uporaba in namen

  • POZOR: skrbno izbrati NORMAL ali LITHIUM način polnjenja-vzdrževanja za vsak tip akumulatorjev
  • uporaba načina NORMAL lahko poškoduje litijev akumulator!
  • za DIAGNOSTIKO je POTREBNA FUNKCIJA SUPPLY (t.i. funkcija BSU - Battery Support Unit) za konstantno dobavo toka moči 25A/300W/13,6V (svinčevi) in 13,3V (litijevi akumulatorji)
  • samodejno, popolno avtomatsko delovanje za optimalno polnjenje in vzdrževanje akumulatorjev
  • MODE gumb: možna izbira načinov med NORMAL, LITHIUM, SUPPLY ali RECOND
  • goreča ledica na “T” pomeni vključeno temperaturno tipalo
  • goreča ledica na “!” pomeni ERROR - napaka
  • v zadnji stopnji (ledica na “poln akumulator”) polnilnik v 10-dnevnem razmaku pulzno dopolni akumulator, če je polnilnik stalno priklopljen na akumulator (npr. v avtosalonu)
  • ob morebitnem večjem padcu napetosti (npr. ob porabi elektrike v vozilu v avtosalonu) samodejno začne s celim ciklusom polnjenja
  • kompatibilen z vozičkom CTEK Trolley PRO za uporabo v avtoservisu (posebno naročilo)

Tehnični podatki za CTEK PRO25SE 12V

  • vhodna napetost: 220-240VAC,50-60Hz,2,9 maks. (pri polni moči polnjenja)
  • izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 14.4V,»RECOND« 15.8V, »SUPPLY« 13.6V pri 25°C za svinčeno kislinske akumulatorje (s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
  • izhodna napetost polnjenja: »NORMAL« 13.8V,»RECOND« 14.4V, »SUPPLY« 13.3V pri 25°C za litijeve LiFePO4 akumulatorje (s senzorjem kompenzira moč polnjenja ob povišani temperaturi akumulatorja)
  • minimalna napetost akumulatorja za pričetek polnjenja: 2.0V
  • odvzem toka iz akumulatorja: do 2,3Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)
  • nihanje: do 4%
  • temperaturno tipalo za akumulator
  • tip polnilnika: 8-stopenjski, popolnoma avtomatski polnilni cikel
  • tip akumulatorjev: za vse 12V svinčenokislinske WET, MF (mokre,brez vzdrževanja), Ca/Ca, AGM, EFB,GEL) in litijeve ( LiFePO4 )
  • kapaciteta akumulatorja: svinčenokislinski od 40–500Ah, LiFePO4 od 30-450Ah
  • dolžina kabla: 6000 mm (DC kabel) s temperaturnim tipalom in priklopnimi čeljustmi
  • dolžina kabla: 1900 mm (AC kabel)
  • dimenzije: 235 x 130 x 65mm (D x Š x V)
  • teža s kabli: 1.8 kg
  • teža z embalažo: 2.2 kg
  • klasifikacija zaščite ohišja: IP44
Časi polnjenja akumulatorja s CTEK polnilci

Opombe

  • primernost polnilnika za vaš akumulator preverite v tehničnih podatkih prozvajalca akumulatorja
  • številke na polnilnikih pomenijo moč polnjenja v amperih (A)
  • izbira moči polnilnika za diagnostiko je odvisna od količine izbranih ECU-jev, ki jih testirate!
  • vsota vseh testiranih ECU-jev naenkrat v sodobnem vozilu lahko preseže moč 400A pri 12V!
  • uporaba “RECOND” je namenjena predvsem za mokre (odprte) akumulatorje (beri navodila), pri načinu “SUPPLY” ne polni (!), možno ga je uporabiti npr. pri menjavi akumulatorja
  • za začetek polnjenja potrebuje minimalno protinapetost iz akumulatorja 2V
  • ko je akumulator popolnoma prazen, lahko ob nizkih temperaturah elektrolit zmrzne

 

POZOR: nikoli ne polnite zmrznjenega akumulatorja!

Naš predlog

Če potrebujete za DIAGNOSTIKO večje moči, priporočamo, da izberete močnejše polnilnike iz PRO serije (npr. CTEK PRO60, PRO120, MXTS 40 ali CTEK MXTS 70/50 ali norveške DEFA WorkShopCharger 2.0 35A, WorkShopCharger 2.0 50A, WorkShopCharger 2.0 125A.

Za AVTOSALONE ShowroomCharger 32A in ShowroomCharger 50A .

 

 
CTEK Sweden AB - logo
Švedska

Primeri uporabe

CTEK PRO25SE profesionalen polnilec za mehanike s 6m DC kabli
Nove slike primeri uporabe, montaže,...
CTEK PRO25SE profesionalen polnilec za avtomehanike
Nove slike primeri uporabe, montaže,...