041 608 400
Pokličite:
info@pouni.si
Pišite:

Primerno za:

  • velike, sodobne avtoservise in mehanike
  • pogojno za električna vozila
  • diagnostiko vozil
  • vozila z mokrimi, odprtimi, zaprtimi Ca/Ca, EFB (Start&Stop) in AGM-GEL svinčenimi akumulatorji
  • vozila z litijevimi Li-Ion akumulatorji
DEFA Workshopcharger 125A polnilec akumulatorja in diagnostika vozil
DEFA priklopne čeljusti-krokodili
DEFA napajalni kabel za 230VAC
DEFA Workshopcharger 125A polnilec akumulatorja in diagnostika vozil DEFA priklopne čeljusti-krokodili DEFA napajalni kabel za 230VAC

DEFA WorkshopCharger 125A

Najmočnejši in robusten norveški polnilec z gumbom za nastavitve za vse svinčeve akumulatorje in Li-Ion litijeve akumulatorje z vgrajenim BMS, z LED displejem, s 5m DC polnilnim kablom, z ventilatorjem v masivnem ohišju.

Najmočnejši in kvaliteten norveški polnilec, skoraj nepoznan pri profesionalcih v Sloveniji. Za svoje potrebe jih uporabljajo znani izdelovalci in servisi vozil v severni Evropi.
Robusten in kakovosten polnilnik akumulatorjev s praktičnimi rešitvami in vsako funkcijo, ki jo potrebujete v delavnici. Napetost in moč polnjenja lahko nastavi uporabnik. Za polnjenje ali testiranje elektronskih sklopov ECU (diagnostiko). Za vse svinčeve in litijeve akumulatorje. Artikel: 709000.

 

Uporaba in namen

  • vrhunski in zelo močan polnilec akumulatorjev, za podporo pri diagnostiki vozil
  • primeren za vse svinčene in litijeve akumulatorje
  • moč polnjenja do 125A
  • zaščita pred iskrenjem in zamenjavo polov
  • vgrajen temperaturni senzor za akumulator
  • robustno ALU ohišje

Tehnični podatki za DEFA WorkshopCharger 125A

  • vhodna napetost: 100-230 AC
  • poraba toka: maks. 9,5A/230 AC
  • izhodna napetost polnjenja: nastavljiva od 2-32V (s kompenzacijo temperature)
  • maks. moč polnjenja: 125A/12V in 60A/28,8V
  • temperatura uporabe: od -20°C do +40°C
  • tip akumulatorjev: za vse 12V svinčeno-kislinske Ca/Ca, AGM, EFB (Start/Stop), GEL in litijeve Li-Ion
  • klasifikacija zaščite ohišja: IP20
  • skladnost z: ISO 9001, ISO 14001 and ISO 45001
  • dolžina AC kabla: 5m
  • dolžina DC polnilnih kablov: 5m
  • kontrola temperature akumulatorja: vgrajen temperaturni senzor
  • teža polnilnika: 7,2kg
  • dimenzije: 373x206x104mm (VxDxG)

Opombe

  • številke na polnilnikih pomenijo maks. moč polnjenja v amperih (A)
  • izbira moči polnilnika za diagnostiko je odvisna od količine izbranih ECU-jev, ki jih testirate!
  • vsota vseh testiranih ECU-jev naenkrat v sodobnem vozilu lahko preseže moč 400A pri 12V!
  • ko je akumulator popolnoma prazen, lahko ob nizkih temperaturah elektrolit zmrzne

 

POZOR: nikoli ne polnite zmrznjenega akumulatorja!

Naš predlog

Če potrebujete za diagnostiko večje ali enake moči, priporočamo, da izberete CTEK PRO120.

 

POZOR: hibridno vozilo lahko ob zagonu motorja »potegne« 50A, ko se pri tem začne postopek kodiranja, lahko »izgine« še dodatnih 30-50A, pomembno je, da ima podporna enota (DEFA WorkShopCharger 2.0 50A, WorkShopCharger 2.0 125A ali CTEK MXTS 40, MXTS 70/50, PRO60 ali PRO120) stabilen vir napetosti in moči (zahteve so za različne od proizvajalca vozil).

 

POMEMBNO: polnilnik-naprava za testiranje mora to raven vzdrževati skozi cel postopek diagnostike vozila, ker to preprečuje, da bi kontrolirana enota prešla v zagonski način in je posledično test neuporaben.
Polnilniki ali diagnostične naprave, ki imajo za hlajenje ventilator ali so slabše kvalitete, se pogosto pregrevajo, posledično med diagnostiko niha napetost in moč polnilnika in je lahko izid testa nepravilen, popravilo-zamenjava nekega dela pa nepotreben in drag.

 

 
DEFA - logo
Norveška

Primeri uporabe

DEFA Workshopcharger 125A polnilec akumulatorja in diagnostika
Nove slike primeri uporabe, montaže,...
DEFA Workshopcharger 125A polnilec akumulatorja
Nove slike primeri uporabe, montaže,...
DEFA Workshopcharger 125A najmočnejši polnilec akumulatorja tudi za diagnostiko
Nove slike primeri uporabe, montaže,...