To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.
Primerno za:
- velike, sodobne avtoservise in mehanike
- diagnostiko vozil
- vozila z mokrimi, odprtimi, zaprtimi Ca/Ca, EFB (Start&Stop) in AGM-GEL svinčenimi akumulatorji
- vozila z litijevimi Li-Ion akumulatorji
DEFA WorkshopCharger 50A
Robusten 12V norveški polnilec z gumbom za nastavitve za vse svinčeve akumulatorje in Li-Ion litijeve akumulatorje z vgrajenim BMS, z 2,5m ALI 5m DC odstranljivim polnilnim kablom in nosilcem, tiho delovanje brez ventilatorja, v masivnem ohišju.
Kvaliteten norveški polnilec, skoraj nepoznan pri profesionalcih v Sloveniji. Za svoje potrebe jih uporabljajo znani izdelovalci in servisi vozil v severni Evropi. Robusten in kakovosten polnilnik akumulatorjev s praktičnimi rešitvami in vsako funkcijo, ki jo potrebujete v delavnici. Za klasično polnjenje ali testiranje elektronskih sklopov ECU (diagnostiko) pri 13,6V napetosti. Za vse svinčeve akumulatorje in litijeve akumulatorje. Artikel: Artikel: 706900.
Uporaba in namen
- vrhunski polnilec akumulatorjev in za podporo pri diagnostiki vozil
- primeren za vse svinčene 12V akumulatorje
- moč polnjenja do 25A
- ODSTRANJLIV DC polnilni kabel za lažji dostop do akumulatorja v avtosalonu
- WorkshopCharger 50A NIMA ventilatorja (konvekcijsko hlajenje ohišja)
- prah iz delavnice z ventilatorjem ne vnašamo v polnilnik
- izbira napetosti v Power SUPPLY načinu – pri DIAGNOSTIKI 13,6V
- za kapacitete do 600Ah
- zaščita pred iskrenjem in zamenjavo polov
- vgrajen temperaturni senzor za akumulator
- robustno ALU ohišje
Tehnični podatki za DEFA WorkshopCharger 50A
- vhodna napetost: 100-230 AC
- poraba toka: maks. 7,1A/230AC
- izhodna napetost polnjenja: 14,4 ali 14,7V (s kompenzacijo temperature)
- temperatura uporabe: od -20°C do +40°C
- tip akumulatorjev: za vse 12V svinčeno-kislinske Ca/Ca, AGM, EFB (Start/Stop), GEL in litijeve Li-Ion
- kapaciteta akumulatorjev: svinčeno-kislinski do 600Ah
- klasifikacija zaščite ohišja: IP5K3
- skladnost z: ISO 9001, ISO 14001 and ISO 45001
- dolžina DC polnilnih kablov: 2,5m – artikel 713000 ali 5m – artikel 713200
- kontrola temperature akumulatorja: vgrajen temperaturni senzor
- teža polnilnika: 3,8kg
- dimenzije: 280x175x85mm (VxDxG)
Opombe
- številke na polnilnikih pomenijo maks. moč polnjenja v amperih (A)
- izbira moči polnilnika za diagnostiko je odvisna od količine izbranih ECU-jev, ki jih testirate!
- vsota vseh testiranih ECU-jev naenkrat v sodobnem vozilu lahko preseže moč 400A pri 12V!
- ko je akumulator popolnoma prazen, lahko ob nizkih temperaturah elektrolit zmrzne
POZOR: nikoli ne polnite zmrznjenega akumulatorja!
Naš predlog
Če potrebujete za diagnostiko večje ali enake moči, priporočamo, da izberete močnejše polnilnike DEFA WorkShopCharger 2.0 125A ali CTEK PRO60 ali PRO120.
POZOR: hibridno vozilo lahko ob zagonu motorja »potegne« 50A, ko se pri tem začne postopek kodiranja, lahko »izgine« še dodatnih 30-50A, pomembno je, da ima podporna enota (DEFA WorkShopCharger 2.0 50A, WorkShopCharger 2.0 125A ali CTEK MXTS 40, MXTS 70/50, PRO60 ali PRO120) stabilen vir napetosti in moči (zahteve so za različne od proizvajalca vozil).
POMEMBNO: polnilnik-naprava za testiranje mora to raven vzdrževati skozi cel postopek diagnostike vozila, ker to preprečuje, da bi kontrolirana enota prešla v zagonski način in je posledično test neuporaben.
Polnilniki ali diagnostične naprave, ki imajo za hlajenje ventilator ali so slabše kvalitete, se pogosto pregrevajo, posledično med diagnostiko niha napetost in moč polnilnika in je lahko izid testa nepravilen, popravilo-zamenjava nekega dela pa nepotreben in drag.
Primeri uporabe


